‘Frozen’ lingerie ad veroorzaakt ophef

Famme discussie: wat vind jij?

Body & beauty

Lingerie merk Triumph heeft een gewaagde commercial uitgebracht. In een animatiefilmpje waar Frozen, Cinderella en ‘the Princess & the Frog” elkaar tegenkomen gaan Elsa-achtige types op zoek naar ‘The One’.

Reclame waakhond ASA kreeg diverse klachten binnen nadat de commercial was uitgezonden op Cartoon Network. De commercial draait om het vinden van ‘The One’, in dit geval dus niet de prins, maar de perfect zittende bh. Aan de Daily Mirror vertelt een vader dat hij het filmpje ‘ongepast’ en ‘beledigend’ vindt.

Wij vinden het vooral een slimme zet van lingeriemerk Triumph, die nog nooit eerder een spannende en vernieuwende campagne bracht. Eigenlijk niemand in de lingerie industrie kwam ooit met een animatie. Juist door de ophef en het rumoer heeft Triumph zichzelf in de kijker gezet. Om zo lang mogelijk effect te houden kun je ook met de #animateme op de facebookpagina van Triumph jezelf in een animatie winnen. Leuk!

Seks vs. magie

In plaats van plaatjes van sexy vrouwen in lingerie ligt de focus nu op het vinden van de perfecte bh. En dat vinden wij een briljante zet. Want zeg nou zelf: hoe moeilijk is dat?! En in plaats van dat het om sexy zijn gaat, speelt hier de magie de hoofdrol. Empowerment voor de vrouw. Wij zijn voor!

Famme Discussie

Wij zijn benieuwd. Wat vind jij? Is het kies om het succes van Frozen en de droomwereld van vele jonge meisjes aan te grijpen om de perfecte bh aan de man, eh vrouw, te brengen? Praat en discussieer mee op Famme.

Lees hier waarom Lingerie belangrijk is waarom lingerie belangrijker is dan we denken. En wist je trouwens dat er pas sinds kort een merk is dat speciale lingerie voor de getinte huid op de markt brengt?

Meer leuke content? Like ons op Facebook