Fit blijven zonder bezoek aan de sportschool? Probeer deze pilates oefeningen!

Wil je graag fit blijven, maar heb je geen tijd, zin óf mogelijkheid om naar de sportschool te gaan? Met deze pilates oefeningen kan je er gewoon thuis voor zorgen dat je in topvorm blijft! En alles wat je er voor nodig hebt, is een sportmatje. Zeg maar ‘dag’ tegen de stress en ‘hallo’ tegen een gezond lichaam. Ready?

Als je een lange dag achter de rug hebt, dan zijn deze pilates oefeningen de perfecte manier om je hoofd even he-le-maal leeg te maken.

5 x pilates oefeningen om in shape te blijven

Heb je nog een klein zetje in de rug nodig om mee te doen met één van deze workouts? Ik geef ‘m je met alle liefde!

Deze pilates oefeningen zullen je fitter, sterker, flexibeler en minder gestresst maken. En als dat nog niet genoeg was: de oefeningen dragen ook nog eens bij aan een betere lichaamshouding!

Pilates workout 1

Train je billen, benen én dijen strak met deze pilates oefening van een kwartiertje! Als je dit twee weken volhoudt, zal je al een groot verschil zien…

Pilates oefening 2

Bij deze workout pakken we naast de billen, benen en dijen, óók nog de buikspieren mee! Kortom: binnen 20 minuten heb je je hele lichaam getraind. Lekker bezig!

Pilates workout 3

Deze is voor de bikkels onder ons, want de oefeningen zijn zeker pittig. Maar ja, die waanzinnige bikini body krijg je niet zomaar! De positieve energie van de instructeur is gelukkig een goede motivatie.

Pilates oefening 4

Vind je het snelle, zichtbare resultaat van HIIT geweldig? En vind je de spierbundels die je van pilates krijgt óók zo mooi? Deze workout is de perfecte combinatie van beide. Let’s kick some ass!

Pilates workout 5

Last but not least! Een korte training van 10 minuutjes voor de dames met haast. Er is geen enkel excuus meer mogelijk… Kom op! Als je het eenmaal achter de rug hebt, zal je je zó goed voelen.

Lees ook:

Reageer op artikel:
Fit blijven zonder bezoek aan de sportschool? Probeer deze pilates oefeningen!
Sluiten